חדשות

רופא הגיע להפגין בעד הממשלה כשבידו M16

ד"ר עמוס סבו, מומחה בכירורגיה ופנסיונר של היחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל, הגיע למחות נגד מפגינים בחיפה כשהוא נושא נשק | בית המשפט דרש ממנו להימנע מלהגיע חמוש להפגנות

ד"ר עמוס סבו. צילום: מתוך טוויטר

רופא בכיר שמחה נגד המפגינים נגד הממשלה ייאלץ להשאיר את נשקו בבית לאחר שהוצא לו צו הרחקה, כך דיווח אתמול (ג') יואב איתיאל, בוואלה. ד"ר עמוס סבו, מומחה בכירורגיה ופנסיונר של היחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל, נעמד מול מפגינים נגד הממשלה בחיפה כשלגופו חולצה עם תמונת נתניהו ועליה הכיתוב "אתה ראש הממשלה שלנו" כש-M16 תלוי על גופו.

ד"ר עמוס סבו. צילום: מתוך טוויטר

ד"ר סבו זומן אתמול (ג') לבית משפט השלום בחיפה לאחר שאחת ממפגינות המחאה התלוננה על מעשיו בעת שהיה בחופשה משירות מילואים פעיל. הרופא טען כי אין בכך פסול וכי השוטרים שראו בו מתהלך כך, לאחר שבחנו את צו המילואים שהיה בידו, התירו לו לשאת את הנשק כשהוא מוצב לגבו.

"לאנשי המחאה הלוקים בשנאה תהומית לראש הממשלה נתניהו בפרט ולימין בכלל זה היה יותר מדי ולכן הגישו נגדי תלונה", מסר ד"ר סבו במענה לשופטת טלי מירום. "מעולם לא איימתי על מי מהפורעים, איני אדם אלים ואין כל סיבה שאקבל צו הרחקה. נהפוך הוא, אם מישהו אלים - אלה המוחים המפריעים את מנוחתי ומנוחת השכנים בצעקות מחרישות אוזניים, תופים וזמבורות, והם אלה שחוסמים את הציר הראשי ועלולים למנוע ממני, במצבי חירום, להגיע לפצועים או מטופלים או למוצב בו אני מוצב, המוצב הכי צפוני במדינה מול החיזבאללה והסורים".

להצעתה של השופטת מירום התחייב סבו שלא להגיע להפגנות המחאה של מוצאי שבת ממרכז הכרמל עד מרכז חורב כשהוא נושא נשק והשופטת נתנה להסכמה תוקף של פסק דין.

נושאים קשורים:  ד"ר עמוס סבו,  מחאה,  צו הרחקה,  הפגנות
תגובות
אנונימי/ת
01.05.2024, 19:19

דוקטור "חרבו דרבו". 🤣🤣🤣

אנונימי/ת
01.05.2024, 19:57

מאז ומתמיד היה מטורלל, גם בהתנהלות היומיומית בבית החולים. ראוי לרחמים, כמו יתר חבריו לימין.

אנונימי/ת
01.05.2024, 21:02

בתור מנתח בכיר בבית החולים לגליל -
אני ממש מתבייש
עלבון לכולנו שהוא ידוע בציבור כמי שעבד איתנו כל כך הרבה שנים
רק שנאה יוצאת ממנו - בשקט ובנימוס

אנונימיים חסרי אומץ - הדוקטור צודק בכל דבריו - שונאי ישראל תתביישו לכם - קודם תתייצבו כמוהו בקו הראשון נגד החיות מעברו השני של הגבול שישחטו אתכם ויערפו את ראשיכם אחרי שאנסו את הנשים והבנות שלכן והתעללו בגופותיכם. עומד כאן גיבור ישראל שמחרף את נפשו ויש לכם את החוצפה לחרוץ את לשונכם כנגדו - תיבש לשונכם בני בליעל

אנונימי/ת
01.05.2024, 21:41

פרופ אלדר אני אמנם אנונימית.
אבל מסכימה איתך לגמרי.
הפרוגרס השתלט על הרפואה בארץ
מי שמתנגד לסרבנות, מי שתומך באהבת הארץ ובמסורת היהודית, נחשב למשונה.
הנמכה , השפלה, בוז וחרם הם כלי עבודה של משטרים אפלים וקבוצות אלימות. קבוצות המתחזות כקבוצות "לוחמות למען הצדק" אבל למעשה הן קבוצות סותמות פיות ומדכאות

אנונימי/ת
02.05.2024, 22:02

למה אתה מתכוון "הנשים והבנות שלכן"? אתה שפוי? נודף ממך ריח מצחין של פאשיזם וגזענות. כדאי שתלך לטיפול. בהקדם

אנונימי/ת
01.05.2024, 22:13

ואם אתה כל כך בטוח בצדקתך - מדוע הסכמת להחלטת השופטת? ואולי דבריך מתאימים לפסוק - על ראש הגנב בוער הכובע.

אנונימי/ת
02.05.2024, 07:40

לאשפזו דחוף כי הוא אינו עובר את מבחן המציאות. אם הוא חושב שנתניהו עדיין כשיר זה אומר הרבה מאוד על עצמו. הייתי נזהר לתת לו נשק.

אנונימי/ת
02.05.2024, 09:13

מחבל לא ראוי להיות רופא בעולם המודירני
בושה לכל רופא פושע

אנונימי/ת
02.05.2024, 22:32

יש הרבה רופאים מחבלים, שחושבים שאל יהוד לא מבינים ערבית. אז זהו, מבינים הייטב ואנחנו שומעים אתכם ומקליטים אתכם ומתעדים אתכם ומעבירים את השיחות שלכם מתומללות לגורמים המוסמכים.

אנונימי/ת
02.05.2024, 09:15

כל אחד זכאי לדעתו, סו לא הנקודה. יש פקודות המגדירות מתי מותר לחיילי מילואים בחופשה להסתובב עם נשק כשהמחסנית בהכנס. הפגנה פוליטית אינה אחד מהמצבים הנ"ל ועורך הדין בדיון אכן התייחס לכך.
לא הייתי רוצה לראות בהפגנות אנשים עם רובה M16 נגד הפקודות ללא קשר לדעתם על ראש הממשלה המכהן.

02.05.2024, 10:46

קראתי וגלגלתי בתתגובות ובייחוד בזו של ה״טהרן״ פר אלדד - פוליטיקאי מן הימין שמתלונן על רצון המגיבים לאנונימיות. סתם קשקוש למען האמת. שכן השאלה היא האיום כנגד מפגיני המחאה. אז בוא נזכור :1- כמעט כל מעשי האלימות באים מהימין. תבדקו. 2- כבר היה לננו רופא שנשא נשק ורצח באופן קר ומחושב עשרות מתפללים והיום הוא מגיבורי הציונות הדתית הקיצונית. 3- היה לנו גם רצח פוליטי שיצא מהימין ונתמך על ידי.
אז השאלה היא אנונימיות או סכנה אמיתית שצריך להתריע עליה ולגנותה ? תחשוב !!

אנונימי/ת
14.05.2024, 16:35

אולי התבלבלת בינו לבית אריה אלדד. מי שהגיב היה ישראל אדלר.

ממליצה להוציא אותו מההסתדרות הרפואית .

אנונימי/ת
02.05.2024, 22:34

כי לא מחבק את האוייבים? כי הוא חושב אחרת?

אנונימי/ת
03.05.2024, 15:14

כן? מאיזו סיבה? כי מתנדב בגילו למילואים? כי לא הפקיר נשק שנושא כחוק? או כי הביע דעה שונה משלך? העיקר צועקים ד-מו-קר-טיה, אבל רוצים שכולם יחשבו כמוהם...